onsdag 28 april 2010

Imorgon är det äntligen dags..




Att ta tåget ner till göteborg, och göra stan. Party party med brudarna, hela helgen lååångt..
Nu ska jag föröska på mig att packa, men usch så svårt det är att försöka packa en väska för en helg.
Man vill juh inte ta med för mycket, men inte för lite heller. Sen vet man ju inte vad det är för väder, sol eller regn.. Nej just nu har jag tagit en paus i min packning, körde fast när jag skulle bestämma vilka jeans som skulle med.

Sen ska det städa och handlas med, ja jag har juh hela dagen på mig. Men jag orkar inte göra nått just nu. På med lite musik så man kanske blir lite pepp...

Puss & Kram så länge

1 kommentar:

  1. Hmm.. jaaahaa... o här kör du med täta uppdateringar ser jag.. :) haha!! Hoppas vi ses idag!! Skulle vara så sjuuukt mysigt! Kramar om! Puss EWA

    SvaraRadera