måndag 3 maj 2010

Göteborg :)



Hade verkligen tokskoj i Göteborg, jaa de som minns iallafall.. Måste tyvär medela att de vart lite mycke av de goda..
Helgen var en blandning av kaos och kalaskul, mobiler som gick sönder eller blev bortappade, marias stackars dator som gick sönder, Carros väska försvann men återfanns.
Lite tjafs som i sin tur ledde till att jag dum som man är, skulle på egenhand hitta centralstationen och åka hem. Jag skulle inte alls flytta ner till götet i höst, men nu är de så att det SKA jag visste, och just nu vill jag inte alls vara i tråksträngnäs utan jag vill vara i Göteborg, men den som väntar på nå gott väntar aldrig förlänge, visst?
Jaaa men om man bortser från de så var de bara tokskoj och mysigt..
Nu är man tillbaka till tråkiga Strängnäs, det är bara tillbaka till verkligheten... Helgens bästa citat är av flizan.
"Jaha nu har jag druckit upp hela flaskan, jag känner inte ett skit så jag kommer få vara nykter hela kvällen.."

Vi som var där vet exakt vart och hur kvällen slutade för henne och inte fan var de i nyktert tillstånd :)

Idag väntar en date med min käre moder, sen erbjuder helgen typ lugn och ro och jobb i morgon. Men det kan kanske vara välbehövligt efter förra helgen..
Har även fått respons på min uppsägning, så nu är de helt enkelt klart.. Nu kan jag bara börja räkna ner dagarna tills de att jag blir Göteborgare :) härligt härligt..

Lite bilder från Göteborg..




4 kommentarer:

  1. Haha! Braaa gumman! De va lite kul o NY läsning..!! Toppen!! Puss o kram o hoppas att daten med mor blir toppen!
    Puss Ewa

    SvaraRadera
  2. Haha, nyktert slutade de med.

    Jävla Gravid Felicia på första bilden.
    haha

    SvaraRadera
  3. Neje nu är du juh dum stumpan, du är sååå fin så :)

    SvaraRadera
  4. vill tillbaka!!!

    SvaraRadera