måndag 26 april 2010

3 dagar kvar..

Idag är de bara tre dagar kvar tills jag ska ner till Göteborg.. Känns härligt..
Hoppas det är sol och värme under helgen så man kan ta sig an några uteserveringar. Skulle vara tokmys..
Har fortfarande inte lagt kontraktet på lådan, MÅSTE göra det idag eller imorgon, jaa iallafall innan jag åker ner till GBG.. Annars får jag drass med den här lägenheten i en månad extra, vilket jag inte alls känner för..

Ska egentligen inte börja blogga innan jag flyttar, men kan väll lika gärna börja lite smått så jag kommer in i det. Sen får vi väll se om det är nått jag fortsätter med.

Felicia har bokat bord på en super mysig resturang, tapas, aldrig ätit det förut.. Men menyn verkar super god och billigt med, både mat och drinkar.. Så det blir nog bra tror jag..

Nu är det dags att städa och börja lägga ner det första i väskan till den lilla resan..

Bye Bye

1 kommentar:

  1. helt underbart!! snart sitter vi där.. me en glass i min mun.. och sandaler av plast

    SvaraRadera